Hľadať

Najčastejšie otázky

Za ako dlho mi objednávku doručíte?

ČR: Doba dodania v rámci ČR je 1 - 2 pracovné dni od prijatia objednávky. Objednávky prijaté v pracovný deň do 16:00, sú spravidla dodané nasledujúci pracovný deň.
Pri platbe prevodom na účet sa doba dodania počíta od prijatia platby na účet.

SK: Doba dodania na Slovensko je 2 – 3 pracovné dni od prijatia objednávky.
Platba prebieha u kuriéra v eurách (platba prevodom na účet nie je možná).

Akou formou posielate objednávky?

GLS – expresná balíková služba
Po vyexpedovaní objednávky Vám bude tovar doručený prepravnou spoločnosťou nasledujúci pracovný deň.

Tovar je doručovaný v pracovné dni 09:00 - 18:00, presný výber hodiny dodania nie je bohužiaľ možný. GLS však ponúka aspoň približný harmonogram doručovania. Pokiaľ sa v deň doručovania budete nachádzať na inej adrese, než ste zvolila pri objednávke, možno sa s vodičom dohodnúť aj na zmene adresy doručenia.

Česká pošta
Vami objednaný tovar Vám Česká pošta doručí až na adresu dodania. V prípade, že Vás Česká pošta nezastihne, bude Vám zásielka ponechaná na miestnej pobočke Českej pošty, kde si ju budete môcť dodatočne vyzdvihnúť. Platba prebieha v hotovosti v prípade úhrady dobierkou alebo bezhotovostne v prípade platby predom.

Aký je najrýchlejší spôsob dodania?

Odporúčame zvoliť dopravcu GLS na dobierku. Napr. pokiaľ si tovar v nedeľu večer objednáte, v pondelok ráno objednávku vybavíme, predáme kuriérovi a ďalší pracovný deň, t.j. v utorok, Vám bude balíček doručený. :-)

Možno si tovar osobne vyskúšať?

Vami objednaný tovar si môžete vyskúšať osobne v našom showroome v Brne. Všetok tovar, ktorý vidíte na eshope, je skladom na showroome. Pred návštevou odporúčame tovar objednať, aby sa Vami vybrané kúsky nevypredali. Platba prebieha v hotovosti alebo platobnou kartou.

Pozor, počas štátnych sviatkov máme zavreté.

Adresa výdajne tovaru:

POSHme.cz
MAYA CZECH s.r.o.
Královopolská 3052/139
612 00 Brno

Otváracia doba
Po-Pia: 9:00–19:00
So: 09:0015:00 (Ne: zavreté)

Nesadla mi veľkosť. Dá sa tovar vymeniť/vrátiť?

Áno. Zakúpený tovar môžete do 14 dní (v prípade registrácie do vernostného klubu do 30 dní) od prijatia objednávky vymeniť za inú veľkosť alebo akýkoľvek iný tovar, prípadne vrátiť peniaze. Vrátený tovar musí byť nepoužitý, v pôvodnom stave, so všetkými visačkami a originálnymi obalmi. Kontaktujte nás telefónom alebo emailom, pokiaľ je tovar skladom, tak Vám ho rezervujeme. Akonáhle nám balíček príde, budeme Vás kontaktovať a urobíme výmenu. Peniaze Vám vrátime na účet do 14 dní po tom, čo nám balíček príde.

Akým spôsobom môžem tovar vrátiť?

Nenosený a nepoškodený kompletný tovar s neodstranenou visačkou nám pošlite spolu s vyplneným formulárom (návratkou) do 14 dní od prevzatia tovaru. Zásielku odošlite ako balík (obyčajný/doporučený, je to len na Vás), nie formou dobierky. Akonáhle nám balíček príde, budeme Vás kontaktovať a zaplatenú čiastku Vám vrátime na Vami zadaný bankovný účet do 30 dní od potvrdenia prevzatia balíčku.

Tovar nám zašlite na adresu:

POSHme.cz
Královopolská 3052/139
612 00 Brno

Budete ma informovať o odoslaní objednávky?

O odoslaní objednávky budete informovaná e-mailom. Pri osobnom odbere budete informovaná e-mailom aj smskou.

Koľko stojí poštovné ČR?

Dopravné pri platbe na dobierku 129,– Kč.

Dopravné pri platbe predom 99,– Kč.

Koľko stojí poštovné SK?

Dopravné pri platbe na dobierku 129,– Kč / 7EUR.

Je nutné sa pred odoslaním objednávky registrovať?

Nie, registrácia nie je povinná, ale pokiaľ sa zaregistrujete, získate od nás množstvo výhod. ;-) 

Dá sa u Vás kúpiť darčekový poukaz?

Áno, možno ho zakúpiť elektronicky na našich stránkach alebo tiež osobne v showroome v Brne. Poukaz možno vystaviť na rovno niekoľko čiastok.

Dajú sa u vás sčítať zľavy?

Veľmi nás to mrzí, ale zľavy u nás nemožno kombinovať a zároveň nemožno zľavu uplatniť na už zľavnený tovar.

Ďakujeme Vám za pochopenie :-)

Prihlásenie

alebo rýchle prihlásenie

Zabudnuté heslo?